Pages

Thursday, January 13, 2011

Contoh Design dan kelebihan Custom Album size 24 x 8

contoh custom album desiner,perkhidmatan

custom album designer,perkhidmatan
  • Saiz 24 x 8 adalah saiz untuk 2 mukasurat dalam custom album
  • saiz sebenar album ialah 12 x 8, custom album saiz ini adalah yang paling banyak permintaan di syarikat pembuat atau pencetak.
  • Dengan saiz yang agak sederhana ianya lebih mudah dibawa kesana sini, perkara ini agak penting kerana kebiasaannya teman-teman dan saudara pasti mahu melihat foto perkahwinan si pengantin baru, dan pengantin akan membawa custom album perkahwinan mereka ke pejabat atau kerumah saudara mara.

  • Secara kasar berat untuk satu custom album berukuran 12 x 8 adalah sekitar 2.5 kg, untuk custom album yang menggunakan cover crystal, bayangkan berapa berat yang terpaksa dipikul oleh pemilik custom album bersaiz 12 x 15, sudah tentu custom album bersaiz besar hanya duduk di rumah, kerana terlalu berat untuk dibawa, kelebihan album bersaiz besar pula lebih cantik jika dijadikan bahan dekorasi untuk kediaman.

Oleh itu jika anda jurufoto dan designer untuk custom album itu, curahkanlah hasil kerja terbaik pada album bersaiz 12 x 8 ini, kerana ianya akan secara automatik menjadi bahan pengiklanan yang tidak memerlukan modal dan yang paling berkesan utuk bisnes fotografi yang anda sedang jayakan.

No comments:

Post a Comment

Komen Anda